Print this page

Δήμος Σπάρτης: Επιτυχής ολοκλήρωση της δράσης «Ψυχική Ανθεκτικότητα» σε Ξηροκάμπι, Καστόρι και Καρυές

Ιουνίου 25, 2026

Με στόχο την ενίσχυση της ψυχικής υγείας και της αισιοδοξίας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας, ολοκληρώθηκε ο κύκλος ενημέρωσης «Ψυχική Ανθεκτικότητα», που διοργάνωσε το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Σπάρτης.

Μια δράση υποστήριξης όσων συνανθρώπων μας αισθάνονται την ανάγκη της ψυχολογικής ενδυνάμωσης, η οποία ξεκίνησε από τις Καρυές στις 8 Μαϊου, συνεχίστηκε στις 19 Μαϊου στο Καστόρι και ολοκληρώθηκε στις 25 Ιουνίου στο Ξηροκάμπι. 

Σκοπός της δράσης ήταν η ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας, ως βασικού παράγοντα για την αποτελεσματική διαχείριση των δυσκολιών της καθημερινότητας, ιδιαίτερα στην τρίτη ηλικία.

psixdm3.jpg

Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα:

  • να αναγνωρίσουν και να διαχειριστούν προκλήσεις της καθημερινής ζωής,
  • να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση και την αισιοδοξία τους,
  • να καλλιεργήσουν θετικές στάσεις και συναισθήματα,
  • να ενδυναμώσουν τη μεταξύ τους επικοινωνία και αλληλεπίδραση.

psixdm2.jpg

Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, στις οποίες έδινε το παρών και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας, Γιώργος Κουλουβάκος, οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν προσωπικές εμπειρίες, σκέψεις και βιώματα, αναδεικνύοντας τη σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης, της ελπίδας και της αλληλοστήριξης και επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα και την ανάγκη παρόμοιων δράσεων ενημέρωσης και ψυχοκοινωνικής ενδυνάμωσης. 

Τη δράση συντόνισαν η Δήμητρα Κώνστα, Κοινωνική Λειτουργός του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας Αθλητισμού και Πολιτισμού και υπεύθυνη λειτουργίας των ΚΑΠΗ, η Παναγιώτα Πράσινου, Κοινωνική Λειτουργός του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας Αθλητισμού και Πολιτισμού  του Δήμου Σπάρτης, και η Νικολέττα Παινέση, Ψυχολόγος της σταθερής δομής του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Σπάρτης.

psixdm.jpg